Home / anders nog iets /Maar laat de ooievaars toch met rust DeNeut Uren 21 mei 200814 januari 2013 Categorieën anders nog iets
Stork-pr0n mag vast niet van Hirsch Ballin, dus kmoe mien indenti…. dagge nie wit wie daddis enzo…. plopBeantwoorden
Meneer! Meneer! Er zit een raar soort kwak op uw hoofd!
Stork-pr0n mag vast niet van Hirsch Ballin, dus kmoe mien indenti…. dagge nie wit wie daddis enzo…. plop