Home / anders nog iets /Nog goede voornemens? DeNeut Uren 30 december 20067 januari 2013 Categorieรซn anders nog iets Hij wel! Maar eerst nog even genieten van al dat lekkers…
WAAROM zou ik OMDAT het 1 januari is GOEDE voornemens gaan maken??Ik wil en heb niks veranderen, DUS !!! ๐ ๐Beantwoorden
Zozo, voor de spiegel gaan zitten? :-O
Tering, me wepkem stond aan, busted!
WAAROM zou ik OMDAT het 1 januari is GOEDE voornemens gaan maken??
Ik wil en heb niks veranderen, DUS !!!
๐ ๐
> Ik wil en heb niks veranderen. ==>> Dat is toch ook een voornemen? ๐
bleah, ik zou er bijna goede voornemens van krijgen NOT!
:-O