Puddingbroodje
Dag lieve lezers en lezerinnen! Vandaag maken we een puddingbroodje.
Men neme:
- een luxe wit kadetje van uw warme bakkert,
- vanille vla,
- aardbeienconfituur.
Snij het broodje doormidden. Besmeer de onderste helft van het broodje ruim met de jam, doe daar weer een ferme lik vla op (voor de ultieme eet-ervaring moet de vla eruit lopen wanneer u het broodje beet pakt).
Opdienen en happen maar…
En jaja, ik weet het: het is eigenlijk een vla-broodje. STFU, ga je moeder pesten!

