Home / http /Gaat u maar rustig slapen… DeNeut Uren 20 augustus 20066 januari 2013 Categorieën http … het actueel dreigingsniveau is niet langer ‘Elmo’, maar slechts ‘Ernie-Bert’.
Goed gekozen, Elmo voor het hoogste alarm-niveau…. ikzelf krijg ook enorme agressieaanvallen bij Elmo bij Sesamstraat, nog erger dan bij Purk… (dit voor de kenners onder ons)Beantwoorden
Goed gekozen, Elmo voor het hoogste alarm-niveau…. ikzelf krijg ook enorme agressieaanvallen bij Elmo bij Sesamstraat, nog erger dan bij Purk… (dit voor de kenners onder ons)